VAAK GESTELDE VRAGEN

Antwoorden op uw vragen


Sommige vragen komen regelmatig voorbij

De meest gestelde vragen over Stadspaleis Hotel OldRuitenborgh hebben wij voor u op een rijtje gezet. Staat uw vraag er (nog) niet tussen? Aarzelt u dan vooral niet om contact met ons op te nemen of gewoon even binnen te lopen wanneer u in de buurt bent. Ons team staat altijd klaar om uw vragen te beantwoorden.

Algemeen

  • Kan ik mijn auto gratis parkeren bij het hotel?

    U kunt bij ons uw auto gratis parkeren. Wij adviseren u gebruik te maken van parkeerterrein P1. Er wordt toezicht gehouden op de parkeerplaats door middel van een observatiesysteem.

  • Wat zijn de check-in en check-out tijden van het hotel?

    U kunt bij ons inchecken van 15:00 tot 19:00 uur. Arriveert u later dan 19:00 uur, dan verzoeken wij u om even contact met ons op te nemen. 


    Uitchecken is om 10:30 uur.

  • Beschikken jullie over hotelkamers voor mindervaliden?

    Wij beschikken helaas niet over kamers voor mindervaliden.

  • Ik ben iets vergeten na mijn verblijf in het hotel, met wie kan ik contact opnemen?

    Wanneer u iets vergeten bent kunt u altijd contact opnemen met onze frontdesk. Dat kan per e-mail naar frontdesk@oldruitenborgh.nl of u kunt ons even bellen op +31 (0)527 - 244 600.

  • Zijn bijzondere wensen bespreekbaar?

    Absoluut. Graag overleggen wij met u wanneer u bijzondere wensen heeft ten aanzien van uw verblijf.

  • Beschikt het hotel ook over vergaderfaciliteiten?

    Wij hebben vier vergaderzalen met mogelijkheden van 2 tot 160 gasten. In de zalen kunt u tevens beschikken over verschillende audiovisuele mogelijkheden.

  • Beschikt het hotel over een lift?

    Wij beschikken helaas niet over een lift.

  • Wat als ik te vroeg of juist te laat aankom?

    Wanneer u eerder of later denkt aan te komen in ons hotel verzoeken wij u om dit door te geven aan onze frontdesk. U kunt de frontdesk bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 (0)527 - 244 600

  • Kan ik fietsen huren bij het hotel?

    Jazeker, wij verhuren elektrische fietsen. Vraagt u gerust naar de mogelijkheden.

  • Kan ik mijn auto of fiets opladen bij het hotel?

    Uw auto opladen kan helaas nog niet. Een elektrische fiets opladen is wel mogelijk.

  • Heeft het hotel (gratis) wifi?

    Wij beschikken over gratis wifi met een sterk signaal.

  • Hoe bereik ik jullie met het openbaar vervoer?

    U kunt ons met het openbaar vervoer prima bereiken vanuit alle richtingen. Zowel vanuit Zwolle, Meppel als Emmeloord rijden er bussen naar Vollenhove.

  • Is er roomservice in het hotel?

    Roomservice wordt aangeboden tegen een kleine vergoeding.

  • Kan ik ook trouwen in Stadspaleis Hotel OldRuitenborgh?

    Trouwen in ons prachtige Stadpaleis behoort zeker tot de mogelijkheden. Meer informatie treft u hier aan.

  • Biedt het hotel ook bepaalde faciliteiten (beamer, geluidsinstallatie, flipover, e.d.) aan voor bijeenkomsten?

    Alle audio en visisuele apparatuur is aanwezig om gebruik van te kunnen maken.

  • Zijn er leuke dingen in de omgeving die wij tijdens het verblijf kunnen ondernemen?

    In de omgeving van Vollenhove zijn genoeg mogelijkheden voor een dagje uit. Zo kunt u denken aan het bezoekn van het natuurgebied de Weerribben/Wieden, de Orchideeënhoeve in Luttelgeest, museum De Fundatie  of de vesting- en Hanzesteden in de omgeving. Dit zijn enkele voorbeelden. Vraag uw gastheer gerust naar meer mogelijkheden.

  • Tot hoe laat is er iemand op de receptie aanwezig?

    De receptie is bezet van 10:00 tot 17:00 uur. Buiten deze tijden is de conciërge 24/7 bereikbaar.


Reserveren

  • Hoe kan ik een kamer boeken?

    U kunt een kamer boeken op verschillende manieren.

    1. U kunt ons bellen op +31 (0)527 - 244 600
    2. U kunt natuurlijk ook altijd bij ons binnenlopen: Groenestraat 24, 8325 AZ Vollenhove
    3. Of u boekt via de button op onze website (rechts bovenin).
  • Hoe kan ik ruimte in de bar/lounge reserveren?

    Om een ruimte te reserveren verzoeken wij u om ons te even te bellen (+31 (0)527 - 244 600).

  • Hoeveel bedraagt de toeristenbelasting?

    De toeristenbelasting bedraagt € 3,00 per persoon per nacht.

  • Zijn huisdieren toegestaan in het hotel?

    Nee, huisdieren zijn niet toegestaan.

  • Hoe kan ik een tafel reserveren?

    U kunt een tafel reserveren door: 

  • Hoe kan ik een vergaderruimte boeken?

    U kunt een vergaderruimte boeken door: 

  • Hoe kan ik een arrangement boeken?

    U kunt een arrangement boeken door: 

  • Beschikken jullie ook over een familiekamer voor een overnachting?

    Wij beschikken niet over een familiekamer. Wel is het mogelijk om een extra bed op een kamer bij te plaatsen.


Eten en drinken

  • Beschikt het hotel over een bar of restaurant?

    Het hotel beschikt over een bar/lounge en een restaurant.

  • Biedt het hotel ontbijt aan?

    Wij bieden een ontbijt aan waarbij alles aan uw tafel wordt uitgeserveerd.

  • Kan er ook geluncht worden bij jullie?

    Lunches verzorgen wij alleen op afspraak. Neemt u hiervoor contact met ons op per telefoon +31 (0)527 - 244 600 of e-mail ons op frontdesk@oldruitenborgh.nl.

  • Kan er ook rekening worden gehouden met speciale dieetwensen en/of allergieën?

    Jazeker. In overleg met de bediening is vegetarisch, glutenvrij, e.d. mogelijk.

  • Tot hoe laat zijn het restaurant en de bar geopend?

    Ons restaurant is open maandag t/m zaterdag van 17:45 tot 21:00 uur. Op zondag is het restaurant gesloten.

    De bar is open van maandag t/m zaterdag van 16:00 tot 23:00 uur. Op zondag is de bar gesloten.


Annuleren/wijzigen

  • Ik wil mijn reservering wijzigen of annuleren, hoe kan ik dat doen?

    Dit kunt u het beste doen door het sturen van een e-mail bericht naar frontdesk@oldruitenborgh.nl

  • Kan ik mijn verblijf ook verlengen?

    Indien er plaats is, behoort dit altijd tot de mogelijkheden. Vraag de gastheer naar de mogelijkheden.

Share by: